[Haskell] Dutch Functional Programming Day 2008

Johan Jeuring johanj at cs.uu.nl
Sat Feb 24 12:49:53 EST 2007

[Apologies for the following posting in Dutch. This message will only
be sent once. In the email I ask interested people (presumably Dutch)
to attend a (yearly) meeting about functional programming in the
Netherlands, and to register to a Dutch mailing list about functional
programming.]

---
Eerste (en wat vroege) aankondiging:

De functioneel programmeren dag 2008 vindt plaats op:

bij de Open Universiteit op het studiecentrum Utrecht:

http://www.ou.nl/eCache/DEF/1/931.html

Aanmelden, zowel voor deelname als voor het geven van een
presentatie, is nu al mogelijk!

Zie ook:

http://www.cs.uu.nl/~johanj/FPDag2008/

Ik heb deze email gestuurd naar zowel de fp-nl lijst, als een
redelijk groot aantal andere mogelijk geinteresseerden. Ik ben van
plan om na deze email de aankondigingen alleen maar meer naar fp-nl
te sturen, dus: meld je aan bij de fp-nl lijst op

als je verdere aankondigingen van deze dag wilt ontvangen (fp-nl is
een lijst met erg weinig verkeer, en wat dat betreft dus redelijk
onschuldig).

Programma:

10:00-10:30 Koffie
10:30-12:00 Presentaties